Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 10:01 - Спрете Патрашкова!
Автор: skribezium Категория: Туризъм   
Прочетен: 1547 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 10.08.2009 10:51


В знак на солидарност с katan.blog.bg

Копирано от блога на katan.blog.bg

За добро или лошо и аз се подадох на манията за собствен блог...

Направих си такъв е blog.bg. До тук добре,но преди около седмица се оказа, че една моя картиНка е взета от блога ми е сложена като ОРИГИЛНА картина на Константин Щъркелов.Наистина моята е рисувана ПО негова АКВАРЕЛНА картина с МАСЛЕНИ БОИ..Стана ми много криво,че всеки може да влиза и да взема, каквото му хареса от разни блогове.Писах писмо до авторката г-жа Патрашкова, но отговор не последва...Реших да публикувам писмото си до нея в моя блог като ОТКРИТО ПИСМО ДО Г-ЖА ПАТРАШКОВА.

Сред многото коментари, които получих се намери един, в който ме съветват да се обърна директно към вестника и разни други медии.Реших да се вслушам в съвета и изпращам опровержение и до Вашия вестник,който ценя и уважавам.Съжалявам,че трябва да опровергавам Ваш колега, работила доста време в редиците Ви...

Моля само за писмено извинение с големи букви на страницата на г-жа Патрашкова,която в статията си допуска ПОНЕ 2(две!) груби грешки.





Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. katan - Благодаря!
10.08.2009 10:38
Благодаря за подкрепата!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: skribezium
Категория: Туризъм
Прочетен: 2630079
Постинги: 240
Коментари: 2068
Гласове: 23153
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Мисисипи - реката на моето детство
2. Настроение край моята река
3. По следите на Фритилария Понтика
4. По следите на Фритилария Понтика - среща след три години
5. Созопол - спасеният град
6. Край Долнослав в средата на лятото
7. Долнослав в сърцето ми
8. Боговете на Долнослав - част І
9. Асеновград - разходка по пътеките край града
10. Асеновград - сакралният град на България
11. Белинташ - неразгаданото послание
12. Пловдив. Пролет в градините на Шевалас
13. Пловдивски спомен за Папа Йоан Павел ІІ
14. Асеновград - оазис под крепостта
15. Асеновград. Горноводенски манастир "Свети Кирик и Юлита"
16. Филипополско херцогство. Крепостта Скрибенцион и дук Рение дьо Три
17. Долнослав - лунната река
18. Асеновградският Олимп
19. Запознайте се. Аз съм скакалецът Скрибеций ди Джордж
20. Панагюрище - Memory Fuii
21. Нека любовта ми е огнище
22. Есенна пътека
23. Асеновград. Метоха. Последното дихание на една реликва
24. Есенна Чая
25. Римският път от Асенова крепост до река Луковица
26. Когато Пловдив беше Филипопол
27. Живейте в щастливия миг!
28. Един българин по сакралния път Сантяго де Камино
29. Камино дел Рей - най-ужасяващата пътека на света
30. Камино дел Муерте - най-ужасяващия път на земята