Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2009 15:57 - Моето най-добро от 2009 година
Автор: skribezium Категория: Туризъм   
Прочетен: 2933 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 30.12.2009 19:38


        Личната ми класация за 2009 година от постингите, които създадох в блога:

1.     Eдин българин по сакралния път Сантяго де Камино  ( вижте)
       
          
Постингът бе посветен на Христо Ватев - един млад българин, поел по невероятния 800 километров път на поклонници. Предадох разказа на Христо по испанските пътеки и моите впечатления от удивителното му пътешествие. Разказа на Христо Ватев ме накара да намеря и прочета книгите на Шърли Маклейн и Паулу Коелю.

2.     Запознайте се. Аз съм скакалецът Скрибеции Ди Джордж. 
       
( вижте)  

        Шеговитото представяне на един скакалец - обитател из моите пътеки (а може би аз съм обитател в неговите владения) бе предизвикан от съблогера  apollon и разговора, който водих с него.
Оказа се, че в непретенциозния шеговит тон съм улучил едно чудесно и необичайно представяне на красавеца, който носи името на съблогера.

  3.       Асеновградският Олимп  (вижте)

           Този постинг направих през май и бе посветен на емблематичния връх с едноименен параклис "Свети Димитър". От тук се открива най-прекрасната гледка към града, тепетата на Пловдив, река Марица и Горна Тракия. Мястото  е сред най-посещаваните над града.
        
           Това е моята лична класация, а всъщност искам да ви кажа, че тук в blog.bg ми беше уютно и приятно през цялата година.
 
        Показвам ви няколко снимки от Асенова крепост, в които има много настроение и които направих моментно. Всъщност това са снимки от т.н. "Петия кръстоносен поход". Така се провикваха децата, катерейки се по мраморните стъпала. "Ние сме новите кръстоносци!", "Ние сме бранителите на крепостта!" - продължаваха да ехтят гласчетата им, а баща им едва ги удържаше на безопасно място.
      Многобройните туристи в този ден подхванаха настроението на децата и започнаха да ги стимулират викайки "Хайде, момчета!", "Напред!".
      Така около крепостта се оформи един симпатичен празник и аз бях участник в "Петия кръстоносен поход"

image
Основната задача на "петия кръстоносен ппоход" - върха със знамето
image


image  
  Тези крепостни стени скоро ще бъдат превзети! image

image

image

Понякога и рицарите се уморяват, нали?

image

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
ДО НОВИ СРЕЩИ ПРЕЗ 
2010 ГОДИНА.

 


Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. cornflower - Благодаря
30.12.2009 17:03
за стойностните постинги и до нови срещи!
Весели празници!
цитирай
2. ckarlet - Skribezium, всичките ти постинги ...
30.12.2009 19:06
Skribezium, всичките ти постинги са хубави и стойностни!
Весело посрещане на Новата 2010 година!
цитирай
3. lotos16 - До нови срещи, skribezium!
30.12.2009 21:14
Всичките ти постинги са много стойностни, но мен най-силно ме впечатли този за Панагюрище. Може би защото това е родният ми град...
цитирай
4. elpidaa - Благодаря за чудесните снимки и ...
30.12.2009 21:37
Благодаря за чудесните снимки и информация!
Винаги с удоволствие влизам в блога ти!
Весели празници!
цитирай
5. mamas - Присъединявам се!
31.12.2009 00:11
Всичко в твоя блог ми харесва.
Щастлива и още по-успешна Нова година!
цитирай
6. tili - С голяма благодарност за
31.12.2009 12:29
всичко хубаво и интересно, което съм видяла при теб, ти пожелавам Честита и успешна Нова Година!
Наздраве!!!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Бъди щастлив
31.12.2009 22:23
през Новата година!!!
цитирай
8. panazea - Radvam se 4e si gi sybral na edno mqsto,
07.01.2010 21:24
Ako i temati4no dadesh linkove ste e hubavo!
Snimkite sa 4udesni.Ti si znaesh!Pozdravi!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: skribezium
Категория: Туризъм
Прочетен: 2629794
Постинги: 240
Коментари: 2068
Гласове: 23153
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Мисисипи - реката на моето детство
2. Настроение край моята река
3. По следите на Фритилария Понтика
4. По следите на Фритилария Понтика - среща след три години
5. Созопол - спасеният град
6. Край Долнослав в средата на лятото
7. Долнослав в сърцето ми
8. Боговете на Долнослав - част І
9. Асеновград - разходка по пътеките край града
10. Асеновград - сакралният град на България
11. Белинташ - неразгаданото послание
12. Пловдив. Пролет в градините на Шевалас
13. Пловдивски спомен за Папа Йоан Павел ІІ
14. Асеновград - оазис под крепостта
15. Асеновград. Горноводенски манастир "Свети Кирик и Юлита"
16. Филипополско херцогство. Крепостта Скрибенцион и дук Рение дьо Три
17. Долнослав - лунната река
18. Асеновградският Олимп
19. Запознайте се. Аз съм скакалецът Скрибеций ди Джордж
20. Панагюрище - Memory Fuii
21. Нека любовта ми е огнище
22. Есенна пътека
23. Асеновград. Метоха. Последното дихание на една реликва
24. Есенна Чая
25. Римският път от Асенова крепост до река Луковица
26. Когато Пловдив беше Филипопол
27. Живейте в щастливия миг!
28. Един българин по сакралния път Сантяго де Камино
29. Камино дел Рей - най-ужасяващата пътека на света
30. Камино дел Муерте - най-ужасяващия път на земята